مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

بزرگترین مرکز عرضه شربت های گیاهی کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت شربت گیاهی در بین مراکز اصلی فروشانواع شربت گیاهی عرضه شده در بازار و خواص آن هاشرکت های تولید کننده شربت کاشانکیفیت شربت گل بهشت کاشاناعطای نمایندگی شربت کاشان در استان های مختلفدرصد فروش انواع گلاب و عرقیات گیاهی کاشان

شربت های گیاهی و عرقیات سنتی کاشان از دیرباز در بین ایرانیان رواج بسیار داشته است. این شربت ها در کنار خواص دارویی بسیار، نوشیدنی گوارا و دلچسب است.
در این میان اما کاشان با قدمت تاریخی خود جز پیشگامان تولید گیاهان دارویی و شربت های گیاهی است.آنچنان که شما به راحتی می توانید در این شهر به انواع و اقسام عرقیات و شربت های گیاهی کاملا طبیعی (بدون افزودن اسانس مصنوعی) دسترسی داشته باشید.

شربت های گیاهی کاشان پس از تولید به واحد توزیع اصلی این محصول فرستاده می شوند، این واحد به بزرگترین مرکز عرضه محصولات در بازار شهرت دارد زیرا محصولات تولید شده توسط کارخانه را به طور مستقیم و عمده در سراسر کشور توزیع می کند.

قیمت شربت گیاهی در بین مراکز اصلی فروش

قیمت شربت گیاهی و عرق هل یک لیتری در بین مراکز اصلی فروش استان های مختلف کاملا یکسان و به صرفه است. زیرا شربت گیاهی در بین مراکز اصلی فروش از طرف واحد تولیدی به طور عمده و مستقیم عرضه می شود، سپس مسئولان توزیع به مراکز اصلی لیست قیمتی ارائه می دهند که فروشنده های آن ها موظف اند محصولات خود را با آن قیمت به فروش برسانند.

تعیین قیمت انواع شربت گیاهی در بازار با توجه به مواردی که در ادامه مطرح می شود، انجام شده است.

  • نوع شربت گیاهی (برخی از نمونه های شربت گیاهی به دلیل کمیاب تر بون و همچنین دارا بودن خواص بیشتر قیمت فروش بالاتری به خود اختصاص می دهند.)
  • میزان عرضه و تقاضای آن در بازار (هرچه میزان تولیدات بالاتر باشد پاسخگوی تقاضای آن در بازار خواهد بود بنابراین قیمت فروش مناسب تری را به خود اختصاص می دهد.)
  • روند تولید (هرچه محصول روند تولید سخت تری داشته باشد قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.)

گفتنی است که علاوه بر عوامل مطرح شده در مطاب فوق قیمت شربت گیاهی بین واحد های تولیدی مختلف متفاوت است. بالاترین قیمت شربت گیاهی را واحد تولیدی به خود اختصاص می دهد که محصولاتش بهترین کیفیت را داشته باشند و همچنین در نمونه ی کاملا بهداشتی تولید شوند.شربت گل بهشت

انواع شربت گیاهی عرضه شده در بازار و خواص آن ها

انواع شربت گیاهی تولید شده توسط شرکت های مختلف که در بازار عرضه شده اند به همراه خواص و ویژگی هایی که دارند در ادامه ذکر می شوند.

  • شربت اسطوخودوس
    تقویت کننده ی حافظه و قوای عمومی بدن بوده، برای رفع رعشه و سرگیجه بسیار مناسب است همچنین آرامش بخش قلب و اعصاب می باشد.
    شربت اسطوخودوس حاوی ویتامین هایی مانند A، E، C و گروه ویتامین های B مانند B1، B2، B3، B6 می باشد علاوه بر این حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات، پروتئین، اسید فولیک، کلیسم، منیزیم و… است.
  • شربت ریواس
    شربت ریواس فعال کننده ی عملکرد دستگاه گوارش است همچنین جوان کننده ی پوست صورت بوده و برای رفع جوش و آکنه بسیار موثر می باشد. جهت کاهش فشار خون، درمان پوکی استخوان، انواع سرطان، دیابت و قند خون بسیار مناسب است.
  • شربت گل محمدی
    شربت گل محمدی که یکی از پر طرفدار ترین شربت ها در منازل به شمار می آید حاوی مقادیر زیادی از ویتامین های A، C، E، K می باشد و همچنین دارای اکثر ویتامین های گروه B، کربوهیدرات، کلسیم، آهن،منیزم، سدیم، پتاسیم، پروتئین، اسید فولیک و… می باشد.
  • شربت خاکشیر
    رفع کننده ی عطش، درمان کننده ی کبد چرب، خنک کننده، تنظیم کننده ی دستگاه گوارش، بهبود فشار خون بالا، درمان کننده ی جوش های صورت و روشن کننده ی پوست همچنین رفع کننده شوره سر می باشد.شربت گل بهشت
  • شربت ترخون
    شربت ترخون منبع خوبی برای آهن، کلسیم و منگز و ویتامین های A، C  می باشد. درمان کننده ی درد های شکمی بوده و به افزایش اشتها کمک می کند. این نوع شربت برای رفع خستگی و آرامش بسیار مناسب است.
  • شربت سکنجبین
    کاهش التهابات ناشی از گرما، دفع کننده ی سموم بدن، کمک به جذب غذا در بدن، اشتها آور بودن از جمله خواص بی نظیر شربت سکنجبین به شمار می آید.
  • شربت بیدمشک
    رفع کننده ی کم خونی، افزایش اشتها، درمان کننده ی درد های عصبی و رماتیسمی، بهبود دهنده ی بیماری های تنفسی، تب بر از مهم ترین خواص بیدمشک به شمار می آید. 
  • شربت بهار نارنج
    شربت بهار نارنج آرامش بخش بوده و برای بهبود سردرد های میگرنی و عصبی کاربرد دارد. این نوع شربت برای تقویت معده بسیار مناسب است. این شربت کنترل کننده ی بسیار مناسبی برای تشنج و حمله های عصبی به شمار می آید.
  • شربت نعنا
    درمان کننده ی عفونت های بدن به دلیل داشتن خواص آنتی بیوتیکی، لاغر کننده ای مناسب به دلیل چربی سوز بودن، کنترل کننده ی قند، بهبود بیماری های قلبی و عروقی می باشد. همچنین جهت نفخ معده و درمان درد های شکمی مناسب است.

این نوع شربت ها که به شربت های شیرین معروف اند امروزه طیف مصرف گسترده ای را به خود اختصاص داده اند.شربت گل بهشت

شرکت های تولید کننده شربت کاشان

شرکت های زیادی تولید کننده شربت کاشان هستند. زیرا در شهرستان کاشان انواع گل ها و گیاهان دارویی به طور گسترده ای یافت می شوند. از جمله شرکت های تولید شربت در این شهرستان می توان به واحد تولیدی فیض کاشان، قمصر، درین، میهن گلاب و… اشاره کرد در بین آن ها واحد تولیدی فیض کاشان برترین نمونه های شربت گیاهی را تولید نموده و در بازار عرضه می کند.

کیفیت شربت گل بهشت کاشان

شربت گل بهشت تولید شده در شهرستان کاشان که در واحد تولیدی فیض کاشان به دست می آید همانطور که در مطالب فوق ذکر شده برترین کیفیت می باشد. زیرا انواع شربت در این واحد با استفاده از با کیفیت ترین نمونه ی گیاهان و افراد دارای تخصص و با به کارگیری بهترین دستگاه ها به دست می آید.

با کیفیت بودن انواع شربت های تولیدی این واحد موجب فراهم شدن امکان صادرات این نوع محصولات به خارج از کشور شده است. این موضوع موجب شده تولید محصولات در این واحد بیشتر از حجم نیاز داخلی انجام شود.شربت گل بهشت

اعطای نمایندگی شربت کاشان در استان های مختلف

نمایندگی شربت گیاهی کاشان در استان های مختلف سراسر کشور اعطا شده است. در این صورت این امکان فراهم شده که افراد انواع نمونه های شربت مورد نیاز خود را در استان خود با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایند، زیرا این نمایندگی ها محصولات واحد تولیدی را به صورت عمده و مستقیم دریافت می کنند.

درصد فروش انواع گلاب و عرقیات گیاهی کاشان

فروش انواع گلاب و عرقیات گیاهی کاشان در بازار داخلی و خارجی به دلیل با کیفیت بودن محصولات تولیدی چندین درصد رشد صعودی داشته است. این موضوع موجب شده تولید کنندگان به فکر توسعه واحد تولیدی و افزایش حجم تولیدات خود باشند. زیرا از این طریق می توانند همزمان با تامین نیاز متقاضیان به طور گسترده درآمد زیادی را کسب نمایند.

از دلایل فراهم شدن امکان توسعه واحد تولیدی می توان به وجود انواع گل و گیاهان دارویی در حجم بالایی در کاشان اشاره نمود.شربت گل بهشت

مهندس غلامی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید