مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

معتبرترین تولیدی گلاب ۲۰ لیتری در کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تولید گلاب اعلاگلاب عیار بالا چیست؟بهترین مراکز خرید گلاب عیار بالاعرضه گلاب ناب کاشانانواع گلاب های موجود در بازارخرید گلاب دو آتیشه به صورت عمده و جزئیقیمت خرید گلاب اعلا دو آتیشه

معتبرترین واحد تولیدی گلاب عیار ۲۰ و عرقیات عمده که در شهرستان کاشان در حال فعالیت می باشد با تولید سالانه حجم زیادی گلاب توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی در انجام فعالیت های صادراتی نیز شرکت نماید.

روش های تولید گلاب اعلا

تولید گلاب اعلا و عرقیات روح افزا در واحد های تولید کننده گلاب در ایران به دو شیوه ی سنتی و صنعتی انجام می شود که در ادامه در مورد هر یک از روش ها اطلاعاتی آمده است.

گلاب اعلا به دست آمده به شیوه ی سنتی به گلابی گویند که توسط واحد تولید کننده از تقطیر آب و گل محمدی به میزان مشخصی در دیگ های بزرگ به دست آمده باشد اما گلاب های صنعتی در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به دست می آیند. تفاوت گلاب های صنعتی و سنتی در یک چیز است که آن بر روی برتری کیفیت یک نمونه تاثیر می گذارد. این تفاوت جدا نمودن اسانس گلاب در تولید به روش صنعتی با استفاده از دستگاه های اسانس گیر است. بنابراین شایان ذکر است که گلاب های به دست آمده به روش سنتی به دلیل عدم جدا سازی اسانس از لحاظ کیفیت در مرتبه ی بالاتری قرار می گیرند.

گلاب اعلا

گلاب عیار بالا چیست؟

گلاب اعلا عیار بالا به گلابی گویند که درصد ترکیب گل محمدی با حجم مشخصی از آب  در روند تولید زیاد باشد. به عبارتی عیار گلاب به این صورت مشخص می شود که میزان کیلوگرم گل محمدی استفاده شده برای تقطیر با آب برای تولید ۴۰ لیتر گلاب چقدر است. بنابراین می توان گفت هرچه غلظت گلاب بیشتر باشد یا به عیارتی گلاب خالص تر باشد عیار گلاب بالاتر بوده و قیمت بیشتری خواهد داشت.

به عنوان مثال گلاب عیار ۳۰ به گلابی گویند که از ترکیب ۳۰ کیلوگرم گل محمدی با آب ۴۰ کیلو گلاب برداشت شده باشد.

امروزه بهترین گلاب برای مصرف خانگی و همچنین انجام فعالیت های صادراتی گلاب های عیار بالا هستند زیرا همزمان با داشتن خواص بالا از کیفیت بالایی برخوردارند به همین خاطر است که متقاضیان زیادی را در بازار داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

از بین انواع نمونه های گلاب دارای عیار های متفاوت گلاب عیار ۵۰ و ۶۰ بیشترین حجم و خرید و فروش را به خود اختصاص داده اند.

گلاب اعلا

بهترین مراکز خرید گلاب عیار بالا

برای خرید بهترین نمونه های گلاب اعلا عیار بالا کافی است که به مراکز اصلی فروش محصولات واحد های تولیدی معتبر در کشور مراجعه نمود. زیرا این مراکز محصولاتی با کیفیت را که در نمونه های کاملا بهداشتی تولید شده اند در هر دو نمونه ی عمده و جزئی به فروش می رسانند.

خرید از این مراکز این مزیت را نیز برای مشتری به همراه دارد که می تواند محصولات مورد نیازش را در استان خود و با قیمت واحد تولیدی خریداری نماید.

دلیل فراهم بودن امکان خرید از واحد تولیدی با قیمت درب کارخانه این است که این مراکز زیر مجموعه ی واحد تولیدی هستند بنابراین محصولاتشان را به صورت مستقیم یا بدون حضور واسطه ها دریافت می کنند.

عرضه گلاب ناب کاشان

گلاب ناب کاشان یکی از بهترین نمونه های گلابی است که در ایران تولید می شود به همین دلیل تقاضای زیادی در بازار داخلی دارد از اینرو عرضه آن در سراسر کشور

به طور گسترده ای در حجم های بالا انجام می شود.

عرضه ی مناسب یک محصول در بازار سراسر کشور نقش تعیین کننده ی در میزان فروش آن دارد به همین دلیل است که کلیه ی واحد های تولید کننده گلاب نمایندگی هایی در شهر های مختلف اخذ نموده اند تا توزیع کننده ی محصولات کارخانه در بین فروشگاه های استان خود باشند.

گلاب اعلا

انواع گلاب های موجود در بازار

گلاب در واحد های تولیدی مختلف در نمونه های متفاوتی تولید شده و در بازار عرضه می شود. از انواع گلاب تولید شده در کارخانه که در بازار موجود هستند می توان به گلاب های اصل، ممتاز، دو آتیشه، زیر عطری و… اشاره نمود. هر یک از این نمونه گلاب ها طرفداران خاص خود را داشته و میزان سفارشات آن ها در هر سال نقش مهمی در تعیین حجم تولیدات آن نمونه در سال بعد دارد.

هر ۴ نمونه گلاب ذکر شده در متن فوق بهترین نمونه های گلاب تولید شده در کشور هستند به همین دلیل است که برای انجام فعالیت های صادراتی نیز انتخاب می شوند.

انتخاب نمودن نمونه های با کیفیت گلاب برای انجام فعالیت های صادراتی موجب شده که ایران به عنوان برترین صادر کننده گلاب در جهان شناخته شود به همین علت سالانه بسیاری از کشور ها برای تامین نیاز خود به خرید از تاجران ایرانی روی می آورند.

قرار گرفتن ایران در جایگاه برترین صادر کننده گلاب علاوه بر با کیفیت بودن محصولات تولید شده به خاطر حجم بالای تولیدات است که در شرکت های مختلف به سبک تخصصی در حال انجام می باشد.

خرید گلاب دو آتیشه به صورت عمده و جزئی

خرید گلاب دو آتیشه در بازار های داخلی و خارجی بیشتر از سایر نمونه ها در هر دو نمونه ی عمده و جزئی در حال انجام است. زیرا گلاب دو آتیشه یکی از بهترین نمونه های گلاب است زیرا عطر، غلظت و خواص بیشتری نسبت به سایر نمونه ها دارد.

دلیل بالاتر بودن غلظت گلاب اعلا دو آتیشه تولید آن به سبک مطرح شده در ادامه است:

ابتدا مقدار تعیین شده ای از گل محمدی را با نسبت مشخصی از آب ترکیب می کنند تا گلاب به دست آید سپس گلاب به دست آمده را با مقدار تعیین شده ای دیگر از گل محمدی ترکیب می کنند که از تقطیر آن ها گلاب دو آتیشه به دست می آید.

گلاب دو آتیشه به دست آمده تلخ تر بوده که این تلخی در نمونه های اصلی در مدت زمان کوتاهی بر طرف خواهد شد.

گلاب اعلا

قیمت خرید گلاب اعلا دو آتیشه

قیمت خرید گلاب اعلا در نمونه ی دو آتیشه از سایر نمونه ها بیشتر است زیرا روند تولید سخت تر و در عین حال کیفیت بالاتری دارد. قیمت گلاب های دو آتیشه تولید شده در عیار های مختلف متفاوت بوده و هر چه عیار آن بالاتر باشد کیفیت بهتری خواهد داشت.

برای دریافت لیست قیمت گلاب دو آتیشه در عیار های مختلف کافی است که به واحد های اصلی عرضه کننده ای نمونه محصول در استان خود مراجعه نمایید زیرا این واحد ها محصولاتشان را با لیست قیمت تعیین شده در واحد تولیدی به فروش می رسانند. علاوه بر این می توان به سایت های اصلی فروش این محصول در استان خود مراجعه نمود.

گلاب اعلا
مهندس غلامی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید