مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

قیمت عرق کاسنی یک لیتری در بازار کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه عرق کاسنی دو آتشهلیست قیمت عرق کاسنی سنتی کاشانبازرگانی فروش عرق کاسنی صارداتی

عرق کاسنی دو آتشه و عرقیات شفانوش یک از پر فروش ترین عرقیات سنتی ایران است. عرق کاسنی با داشتن طبع سرد به درمان بیماری های حاصل از گرم مزاجی کمک می کند. از جمله این بیماری ها به کبد چرب و جوش های بلوغ جوانی می توان اشاره کرد.

عرق کاسنی در مراکز تولید عرقیات با کیفیت های مختلف تولید می شود. بنابراین در کنار قیمت توجه به این نکته که آیا قیمت با کیفیت همخوانی دارد نیز مهم است.

عرق کاسنی دو آتشه

طرز تهیه عرق کاسنی دو آتشه

عرق کاسنی دو آتشه و عرق گل گاوزبان از دو مرحله تبخیر و تقطیر کاسنی و آب تهیه می گردد. در مرحله اول کاسنی و آب تقطیر شده و عرق کاسنی اولیه تهیه می گردد. در مرحله دوم کاسنی و عرق کاسنی اولیه تقطیر شده و عرق کاسنی دو آتشه تهیه می گردد.

حال سوال این است. آیا عرق کاسنی دو آتشه همیشه بهتر و با کیفیت تر از عرق کاسنی یک آتشه است؟ پاسخ این سوال منفی است. زیرا ممکن است در مجموع دو بار تقطیر از کاسنی کمتری نسبت به روال عادی عرق گیری استفاده شده باشد. بنابراین شرط دو آتشه بودن دلیل به کیفیت محصول نیست.

عرق کاسنی دو آتشه

لیست قیمت عرق کاسنی سنتی کاشان

عرق کاسنی سنتی نسبت به عرق کاسنی صنعتی دارای عیار بالاتری است (البته در اغلب موارد!). دلیل این امر استفاده از حجم کاسنی بیشتر در عرق گیری به روش سنتی است. البته قیمت بالاتر در محصول نهایی با توجه به مقدار کاسنی مصرف شده نیز بدیهی است.

در مراکز مختلف تهیه عرقیات سنتی فرمول مختص به خود برای عرق گیری دارند. بنابراین نمی توان گفت صرف سنتی بودن همه عرقیات با کیفیت یکسان تولید می گردد. در این میان خریداری که محصول اب کیفیت با نازلترین قیمت را خریداری می کند برنده واقعی است!

عرق کاسنی دو آتشه

بازرگانی فروش عرق کاسنی صارداتی

عرق کاسنی یکی از پر فروش ترین عرقیات صادراتی است. این محصول برای مشتریان غیر ایرانی نه کاملا شناخته شده است نه کاملا بیگانه! همین امر باعث شده عرق کاسنی یک محصول ویژه صادراتی باشد. زیرا در عین حال که تلاش برای معرفی محصول نداریم یک محصول بکر با کمترین میزان فروشنده صادراتی در بازار خارجی است. یعنی به عبارت دیگر بازار با آشنایی با عرق کاسنی و عرضه اولیه نیاز به این محصول طبیعی ایرانی دارد. اما تعداد فروشندگان و بازرگانی های عرضه کننده این محصول مهم است.

این یک فرصت ویژه برای تجار عرقیات است که با کمترین هزینه بالاترین سود فروش را به همراه دارد.

البته توجه به این نکته نیز مهم است. تجار عزیز باید توجه داشته باشند با ارایه یک محصول بی کیفیت صرفا به خاطر قیمت پایینف مرغ تخم طلای خود را سر نبردند! و این فرصت ویژه را به یک فرصت یکباره تبدیل نکنند.

مهندس غلامی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید