مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

نمایندگی پخش عرقیات سنتی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عرقیات پر فروشآیا عرقیات عیار دارند؟ عرقیات یک آتشه و دو آتشه؟شرکت پخش عرقیات سنتی گیاهی

تهران این ابر شهر زیبا مهد انواع و اقسام محصولات سنتی و مدرن است. در این ابر شهر زیبا شما به سهولت به انواع محصولات دسترسی دارند. پس بدیهی است عرقیات سنتی در این شهر نمایندگی پخش عرقیات سنتی داشته باشد. اما آیا تاکنون برای شما این سوال پیش آمده که معیار یک نمایندگی پخش خوب چه می تواند باشد؟ عرقیات سنتی بهتر است یا عرقیات صنعتی؟ ایا امکان خرید از نمایندگی پخش عرقیات به قیمت تولیدی وجود دارد؟

نمایندگی محصولات مختلف از جمله عرقیات سنتی کاشان در تهران وجود دارد. این محصول نیز مانند هر محصول دیگر مشتریان خاص خود را دارد. مشتری عرقیات سنتی اغلب به دو دسته عمده تقسیم می شوند:

  • مشتریانی که تمایل به خرید عرقیات سنتی ارزان قیمت دارند. اغلب بنکداران و مغازه داران در این دسته قرار می گیرند. در این دسته از مشتریان عیار عرقیات معیار خرید نیست. و صرفا یک محصول با حداقل کیفیت و قیمت مورد تایید است.
  • مشتریانی که تمایل به خرید محصولات با کیفیت دارد. در این دسته از مشتریان عیار بالای عرقیات معیار است. عیار بالاتر به معنای قیمت بالاتر است. اغلب مشتریان صادرات گلاب و عرقیات و مشتریان خانگی در این رده قرار می گیرند.
پخش عرقیات سنتی

لیست عرقیات پر فروش

عرقیات گیاهی و عرق هل یک لیتری فراوانی بسیار دارد. به نحوی که می توان بیش از ۱۰۰ قلم عرقیات را در لیست عرقیات سنتی قرار دارد. اما آیا همه ی این عرقیات پر فروش می باشد؟ اگر شما یک فروشنده باشید یا تمایل به صادرات این محصول داشته باشید لیست عرقیات پر فروش یک لیست پیشنهادی عالی محسوب می گردد.

عرقیات پر فروش ایرانی از قرار زیر است:

  • گلاب
    گلاب در انواع عیار و درصد تولید می شود. عیار بالاتر به معنای کیفیت بهتر است. عیار بالاتر به معنای استفاده از گل بیشتر در مرحله تقطیر است. عیار و قیمت رابطه مستقیم دارند. گلاب از عیار ۱۲ تا ۲۵۰ درصد تولید می گردد.
  • عرق نعنا
    عرق نعنا اغلب به دو صورت عرق نعنا ساده و عرق نعنا فلفی تولید می گردد. عرق نعنا فلفی حجم تولید کمتر دارد. از طرفی عطر و اسانس عرق نعنا فلفی نسبت به عرق نعنا عادی بالاتر است.
    برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان عرق پونه را به جای عرق نعنا بسته بندی و فروش می کنند. این مورد حتی در تولیدات صنعتی بزرگ کشور نیز به چشم می خورد. حال آنکه عرق نعنا و عرق پونه از نظر طعم و اسانس تفاوت هایی دارند که اهل فن به راحتی آن را تشخیص می دهند.
  • عرق رازیانه
    با پیشرفت علم و شبکه های اجتماعی مباحث طب سنتی بیش از پیش به علاقه مندان آن می رسد. به نحوی که امروزه اکثر بانوان ایران زمین در مورد مزیت و لرزوم عرق رازیانه برای بانوان شک و ابهامی ندارند. از هین رو عرق رازیانه جز یک از پر فروش ترین عرقیات محسوب می گردد.
  • عرق کاسنی
    عرق کاسنی با طبع سرد خود به ویژه در فصل گرما و در شهرای جنوبی طرفداران بسیار دارد.
  • عرق هل
    عرق هل خاص نیز یک از پر فروش ترین عرقیات های ایارنی است. عرق هل برای عطردهی به چی، دمنوش و انواع غذاهای سنتی استفاده می گردد.
  • عرق دارچین
    عرق دارچین یک عرق دهنده فوق العاده برای عطر دهی به چی و غذاهای سنتی است. تنها یک بار خریید یک محصول با کیفیت برابر است با استفاده مداوم از آن!
  • عرق زیره
    عرق زیره با خاصیت چربی سوزی در بین اطبای طب سنتی برای کاهش وزن بسیار سفارش می شود.
پخش عرقیات سنتی

آیا عرقیات عیار دارند؟ عرقیات یک آتشه و دو آتشه؟

عیار در عرقیات به معنای درصد خلوص و مرغوبیت محصول است. عیار بالاتر به معنای استفاده از گیاه بیشتر در مرحله تقطیر است.
در عرقیات مختلف درصد خلوص متفاوت است. زیرا میزان گیاه به کار برده متفاوت است. از یک مقدار بالاتر عرق مورد نظر تلخ و دارای بوی تند و زننده می گردد.

سوالی که در اینجا مطرح است مبحث عرقیات یک آتشه و دو آتشه است. بسیاری از تولیدکنندگان جهت تاکید بر مرغوبیت محصول خود محصول تولیدشده را تحت عنوان دو آتشه به بازار عرضه می دارند. اما آیا عرقیات دو آتشه یک ادعای درست است؟ آیا تولید عرقیات دو آتشه در میان تولیدکنندگان عرقیات عرف است؟ باسخ به این پرسش منفی است. بیش از ۸۰% عرقیات نیازی به تقطیر مجدد و دو آتشه بودن ندارند. ولو اینکه طی مرحله دو آتشه عیار انها بسیار بالا رفته و در نتیجه بیش از قیمت بازار خواهد بود. قیمت فروش مبنای مهمی در بازار است. این مهم را هم خریدار و هم تولیدکننده اطلاع کامل دارد.

شرکت پخش عرقیات سنتی گیاهی

عرقیات گیاهی در شهرای مختلف ایران اعم از کاشان، کرمان، شیراز، تبریز و مشهد تولید می گردد. در این شهرهای کارخانه ها و کارگاه های کوچک و بزرگ تولید عرقیات وجود دارد. علاوه بر این در شهرهای اقماری این مراکز و دیگر شهرهای ایران نیز مراکز تولید عرقیات وجود دارد. همین گسترش تولید باعث شده برندهای تولید عرقیات بیش از پیش باشند.

شرکت پخش عرقیات سنتی گیاهی با توجه به این گستردگی باید با بررسی دقیق و کارشناسانه اقدام به پخش عرقیات با کیفیت و قیمت منطقی نماید. تبحر و تجربه در ارائه این لیست حرف اول را می زند.

بنابراین برای شرکت های پخش عرقیات سنتی مهم است از مشاوران کاربلد استفاده نمایند. بنکداران و شرکت های صادارتی و مراکز پخش سراسر کشور نیز می توانند از این مراکز استفاده بهینه نمایند.

پخش عرقیات سنتی
مهندس غلامی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه گلاب گیران شما را به خرید بهترین محصولات گلاب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید